Totes les veus: a la ràdio!

Voleu saber en què consisteix el programa Totes les veus?

Doncs n’expliquem tots els detalls a l’entrevista que m’han fet a Ràdio Vilafranca, en el marc del programa Llegir per sentir!

Totes les veus és un programa de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC) que promou el talent literari jove amb una mirada diversa i inclusiva. Jo he tingut la sort de ser la docent de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès que ha desenvolupat les sessions de Lleida, amb seu a la UDL.

Podeu llegir el llibre que vam publicar amb els textos dels i les joves que van participar en el programa al web de l’ILC.

Trobareu l’entrevista a l’espai web de Ràdio Vilafranca, és l’últim capítol del programa Llegir per sentir. I també el podeu escoltar directament en aquest enllaç:

Deixa un comentari